teisipäev, 7. märts 2017

Üks päev.

Kuna täna on teisipäev, väljas on ilus, aga ainult aknast vaadates, lumi sajab ja kui õue minna siis on ikka väga külm. 
Mulle ei meeldi Talv mu lemmikaastaaeg on Kevad, siis kõik tärkab, rohi on roheline ja puud lähevad lehte, päike tuleb välja ja see annab nii palju energiat.
  Niisis kirjutan siia kuidas minu  tänane päev läheb!
Kellaaegasid ma siia kirjutama ei hakka, kuigi tean täpselt millal mul on vaja süüa hommikusööki, millal vahepala jne. just  siis söön, kui kõht tühjaks läheb. LIHTNE!

                         Hommikusöök: puder marjadega, ja muidugi kõrvale kohvi piimaga.


                      Vahepala: vahepeal läks kõht kuidagi tühjaks, kuna hommikusöök oli  u  kell 7. siis                                               sõin ära ühe terve õuna


                                             
                                          Trenn: Käisin jalutamas 12km- õues on ikka nii vastikult külm tuul, et                                                        ma juba vahepeal mõtlesin, et kõrvad jäävad mul küll haigeks.



 Lõuna: wokiroog ( kana, juurviljad ja täistera spagetid) 



Vahepala: kohupiim banaaniga


Õhtusöök: kodujuustusalat

  Joogid:Tänase päeva jooksul jõin ära 2 tassi teed ja 2 tassi kohvi, oh tunnistan et ma vee joomist veel harjutan vaikselt ja täna olen ainult 2 klaasi joonud mullivett.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar